Skofetich

Man kan ju undra vad som fattas mig :-)))). Skor verkar vara mitt stora intresse nuförtiden. Häromdagen fyndade jag ju vinröda stövlar. Var nyss och hämtade ut paket ifrån Ellos. Lila stövlar och en klänning. 50 % på stövlarna. Livsnödvändigt ju att ha fulla garderoben med skor  :-))).
Plockade fram skor och stövlar som inhandlats inom kort tid. Alla på fotot är köpta på Wedins förrutom dom lila.
Ser nu på fotot att dom är ju oputsade också. Huga så jag missköter mig *S*.

Brorsan lyfte min dag när han var in till stan. Han ringde på förmiddagen och bjöd ut mig på lunch. Två gånger denna höst som jag lunchat ute *rekord*. Vi smaskade i oss på Lime.





Jag hade ljusslinga som jag stoppade ner i glasvas. Putsade fönster häromdagen och hängde upp dom lila gardinerna och ljuskronan. Har beställt ifrån Jotex. Gardiner i samma material med mönster som ska hängas tillsammans med dom lila. Vinröd vaxduk också. Roligt nu mot vintern att boa om sig här hemma. Krukorna är lila. Inköpta i somras på Hemtex när dom hade 50 %. Blommorna är lila på undersidan.
Sonen har linser nu och läslampan plockar han fram där vid fönstret, när han sätter i  och tar ut linserna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0