Höst och födelsedagar

Igår så fyllde ene sonen 25 år. Han jobbar ju i Oslo, så det blev dåligt firande här för honom *ler*. Syster hans fyllde 26 år 2/10.
 Det är tätt på given med födelsedagar för mina barn på hösten. Men nu blir det lugnt på den fronten tills december.
Här händer det inte så mycket. Idag tog jag mig i kragen och putsade fönster. Skittrist göra. Men jätteskönt när det är gjort och fint blir det ju också när det är rent och blankt med andra gardiner och nyduchade blomster.

Shoppa bör man, annars dör man :-). Hittade så läckra snygga vinröda stövlar igår. Dom hade kostat närapå 1200:-
och var nersatta till 399:-. I vanlig ordning så skulle jag bara kolla in där på skoaffären. Har varit så sugen på röda vinterstövlar och hittade då dessa.  Ibland har man tur som en tok.


Kommentarer
Postat av: Nickan

Ja det är många som far över till Norge och jobbar! Inte bara ungdomar. Känner flera "vuxna" som har stora barn som far och jobbar. Allt från fiskrensning till läkare, bra betalt! Vad jobbar din son med? Ha dè

2008-10-19 @ 12:44:09
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Nickan

Min son ska sälja försäkringar. Han och två killar till bor ihop i en lägenhet! Ja, vart har jag lagt pengarna, det var sista veckan i juli och nu minns jag det inte och behöver dem nu!!! Ha dè

2008-10-19 @ 19:32:46
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0