Tålamod o datasnille

Med många ungar i familjen så finns här en salig blandning av personligheter. Charmigt och härligt är det.
Själv är jag tämligen hetsig och stressig i mitt sätt. I vissa saker är jag lugnet själv. Men mest det första om nåt ska ske.
Dottern som bor hemma är likadan. Yngste sonen är lugn och kan leva i sin egna värld när han känner för det. Andre sonen är lugnet själv och har tålamod som få. Hans ganska nya mobil var låst till Telia och han ville kunna använda Halebop.
Jag letade upplåsningprogram eller nåt billigt ställe att skicka den till. Hittade ett program på tradera där man låser upp själv mot en server. Budade hem det och sonen satt på msn med säljaren och blev fjärrstyrd och uppkopplad till nån server. Det tog sin gilla tid. Men han fick till det och jag hade ju inte väntat mig annat heller *ler*. Killen är 15 år, så jag tycker han är superduktig som fixade det. Hyffsat billigt blev det för mig. 200 riksdaler med supporten och det tog ju några timmar också. Sent.... mycket sent blev det för sonen och han hade matteprov dagen efter. När han kom hem efter det så stupade han till sängs.

OBS. Det är INTE sonen på fotot. Hittade det på nån vykortssida.




Har nyss varit ut på stan och shoppat vinterskor på Wedins. Där säljs allt ut med stor rabatt. Affären ska upphöra. Uppköpta av Euroskor, tror jag det heter. Synd som attans tycker jag. Har hittat många fina dojjer där. Men om jag tänker noga efter, så är det kanske tur också. Blir billigare för mig när inte den affären finns kvar att slinka in till. Hade 50:- rabattkort. Kängorna hade kostat 799:-. Var nersatta till 399:-  minus 50:- för min del.
Sköna och användbara både till brallor och kjol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0