Snabba långa fingrar

I år är jag ute i lite bättre  tid inför julen. Har fixat julklappar till döttrarna och sonens sambo.
Sug på den ni älskade döttrar :-)))).

I eftermiddags så bar ungdomarna och jag + stora dottern  kartonger ifrån mitt förråd till hennes. Det är ju kort väg här på gården. Vi bar ut ifrån mitt förråd  till källargången. Medans vi bar dom första kartongerna, ca 5 minuter tog det, så  hann nån långfingrad sno den sista kartongen. Iofs så var det ju inte nån speciellt dyrbart i den. Kastruller och lite annat. Sånt som jag tog reda på efter mamma för drygt 10 år sedan. 2 av dom utflyttade använde det i sitt första hem innan dom köpte eget och byttes ut. Sen dess har det stått i förrådet. Väntandes på att ungdomarna ska flytta ut och dom har lite startgrejor till sina hem. Less blir man på tjyvaktigt folk.

Har skurat upp dramaten inför storhandlande på Willys. Känner mig verkligen som en pänchis när den dras.
Kanoners  när man handlar tungt och  inte har nån bil.








Bra ide för familjen :-))))


Kommentarer
Postat av: sanna panna

hahahahahahahaha fan va bra med alla toarullar sådär ju....typ täcker upp ena väggen...

s kram

2008-11-22 @ 09:24:18
URL: http://raskan99.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0