"När ungarna är borta............"

Dimper ner här en stund och pustar ut lite. Är så trött så trött. Sover inget på nätterna. Slumrade till en sväng på förmiddagen och vände på mig och somnade om ordentligt mitt på dan. Fick rejält med panik när jag vaknade och såg på klockan.
Ungdomarna skulle åka med tåget  1 ½  timme senare till S-svall. 2 av dom var hemma. Ringde sonen och han var på ungdomsgården i Lungvik. Dom är några som spelar ihop och just då hade insperationen runnit till rejält. En ny häftig låt som dom fixade till själva. Men det var bara för sonen att kasta sig iväg till bussen. Jag är nog den mest hetsiga och lättstressade kvinnan som går i ett par skor. Givetvis hann dom till tåget. Stationen ligger ju bara nån minut härifrån.

Märkligt att jag alltid blir förkyld dom få helger som dom åker iväg. Kanske för att jag slappnar av helt då.

Jag knallade ut på stan och postade lite sålt på tradera. Handlade och även en pack rött. När jag kom hem så var det bara att dammsuga och städa undan. Vädrade täcken och kuddar och tvättade sängkläderna. Nu ligger täcke och kuddar för att värmas upp lite innan bäddandet. Sen ska jag boa ner mig och kolla tv, sova, kolla tv...sooooooooova.
 Har slagit upp ett glas rött i glas som jag köpte i somras på Hemtex. Glas är en av sakerna jag aldrig tycks få nog av :-).


Kommentarer
Postat av: sanna panna

guu va fina bilder känns nästan som lite julstämmning där du...

INTE stressa de blir inge bättre av de hmm ska ja säga----är de så att MAN måste se till att allt är som man vill ha de?? För ingen annan kan ju göra de så de blir som man vill ja eller nått hihi kram

2008-11-22 @ 09:22:26
URL: http://raskan99.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0