Hårklippning och lite annat

Jag gillar bloggen. Hoppar runt och kollar lite vad andra har för sig :-). Men att skriva själv är jag lat med. Tycker väl inte att det händer så mycket runt mig. Ibland häpnar jag över olika intriger som verkar hända på en dels bloggar. Att det hängs ut namn och allt.

Nu har det gått ett par månader sen jag sålde bilen och jag kan ju inte direkt påstå att jag saknar den. Inte utgifterna ialla fall. Ofta har jag kört av ren lathet. Nu går jag mera och det går lika bra det. Cykeln får vila tills våren.

I måndags var dottern och jag och fnissade till oss i håret. NFI har jubileum denna veckan och alla behandlingar kostar 70:- + alla deras produkter också. Vi knallade dit och var där 08.20. Lång kö var det redan. 28 st före oss. I ettiden var det våran tur och det var ljuvligt att få lite småpyssel om sig. Jag klippte och färgade och dottern klippte sig. Vi gick en snabbis till Willys och ÖB efteråt och runt fyra var vi hemma. Hungriga som den. Ett helt dagsverke att göra sig fin :-))). Helnöjda blev vi och det var värt all tid vi var där. Dom som jobbar där lär vara helt slut när veckan är över.
Idag var dottern förbi och köpte lite mera grejs där. Saltvattenspray + shampoon + mousse + wax. Det är bäst att passa på när det är billigt.

Idag knallade jag till Lungvik och föräldrasamtal för sonen som går i nian. Allt går bra för honom och det får man vara nöjd med.

Veckorna bara ilar iväg och snart är det jul. Jag önskar jag hade haft råd att bjuda med hela ungskocken till nåt fjällhotell och slippa allt julstöket. Inte för att jag brukar förta mig med det. Tror mest man stressar upp sig för allt som är runt det ändå.

Julbroscher jag säljer på tradera :-)))




.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0