Bloggtajm

Nu är det första advent om några minuter. Satt och kollade runt på en massa bloggar igår kväll. Utgick ifrån..LINNEAGÅRDEN och dom inlagda bloggarna hon har där. Alla där har så otroligt vackra smakfulla hem. Tillslut ville jag bara hiva ut alla mina möbler och saker och in med nytt, nytt och få det lika fint som jag såg där. Men det skulle nog ändå inte passa hos mig. Jag gillar mera att ha ganska färgstarkt omkring mig, indiska stuket. Drömma kan man ju ändå *ler*.
Tog mig i kragen idag och städade och pyntade till det inför advent. Ungdomarna städade toaletterna och hjälpte mig upp med julkartongerna från förrådet. Tillslut var vi klara och jag känner mig ganska nöjd. Lite insperation får man ändå när man kollar andras sidor. Har en så fin blank bricka som jag fått av bästa goaste snällaste vännen i Sthlm. Tack Ingela *ros*. Satte ljuslyktor i den och det blev fint. Dottern säger att vårat kök är som i stil som ett vardagsrum. Syns det kanske att lila är min favoritfärg och lyckan är ju att lila har varit på modet ett tag nu i affärerna. Lycka för mig.






Pimpade upp hyllan också med ljusslinga runt och lite tomtar + hyacint.





Önskar alla en fin 1:a advent

Kommentarer
Postat av: Suss

Tack för titten. Ser att du fixat mysigt adventsfint oxå, härligt. Ha en fortsatt fin 1:a advent. :)

2008-11-30 @ 21:38:46
URL: http://maggan.info
Postat av: sanna panna

Hahahahahaha du e för härlig du..pimpade hahaha

Fan de ska ja oxå göra men ja måste komma på VAD ja ska ha då? Kan ju inte ha lika ju...

kram

2008-12-03 @ 07:19:21
URL: http://raskan99.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0