Utekväll

Sitter här med ett stort leende på läpparna. Lite beruskad är jag och mår så himlans gott.
Var inbjuden som VIP till Harrys invigningskväll. Tog med en kompis och hon kom hit efter sitt jobb
och vi tog lite vin och surrade innan vi gick dit. Jättegod mat och vin var det där. Dottern jobbar
där och det var jättekul att träffa henne småsnuttar också. Träffade lite annat folk också och
kvällen var hellyckad. Roligt att gå ut med en kompis som jag haft kontakt med ett bra tag
på nätet och träffat nån gång irl också. Men första gången vi träffades "på riktigt" bara hon och
jag.
Hoppas hon hade lika kul som jag haft.

Kommentarer
Postat av: sanna panna

hej hopp hihi
ja först så finns de ju på bloggen du går in på design o byter där.
Jag fick hjälp av en annan som bloggar med utseende o bestämma vikka foto som skulle vara med ja ska höra med henne om du vill ha nått helt annat.
kram

2008-03-28 @ 09:19:03
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0