Påsklov och förkylning

Så är det påskhelg och lov för ungdomarna. Förkylningen här i familjen vill
inte riktigt ge sig och dom bara hasar runt och vilar för att bli krya igen.

Sonen är hemma ifrån Oslo några dagar. Jag ser honom inte så mycket genom
han mest är ute och träffar kompisar. Jag måste köpa en gästsäng så han slipper
sova på den smala obekväma soffan.

Jag underar om det är jag som blivit överkänslig eller om det blivit hårdare
attityder bland folk. Brukar se på tv om tv rättegång ifrån USA.
Föräldrar stämmer sina barn och vice versa. Även  dom som stämmer andra
släktingar och vänner. Har folk tappat förmågan att lösa konflikter och är
familj och vänner så oviktiga?

Sonen och dottern innan dom knallade ut häromkvällen

image25

Kommentarer
Postat av: sanna panna

GLAD PÅSK på dej fast den nu e typ slut...
har jobbat ja hela helgen o lika bra va de....:) tjäna nån krona extra....kram

2008-03-24 @ 09:36:58
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0