Nostalgi

Helgen är snart slut. Fick nyss veta att ungdomarna kommer hem först i morgon.
Det blev en bonusdag extra. Sen blir det extra kul när dom kommer hem.
Dom stör mig inte speciellt när dom är hemma och gör inte så stort väsen
av sig. Ändå är det skönt att bara få vara helt solokvist här hemma. Ingen mat
som behöver lagas osv.

Hittade värsta nostalgin att ladda ner. Rakt över disk, midsommar 1985.
Den midsommaren gick inte av för hackor. Hade flyttat till Frösön då till påsken.
Mina vuxna barn var då 2 ½ och 1 ½ år. Jag var på Jamtli med dom på midsommaraftonen
och det var ett äventyr som hette duga. Dessa ungar var fulla av energi och överallt
och ingenstans. Jag tog en unge under var arm och in med dom och vagnen i bilen,
efter att dom höll på att drunka i liten damm med vatten.

Clabbe har  hängt med i många år. Snacka om smort munläder :-))))

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0