Härlig dag

Ja, vad säger man? Mina barn måste vara dom snällaste som finns. Dom är goa och generösa och skämmer bort sin gamla mor :-))).
I julklapp så fick jag presentkort på Make Up Store. Nästan en timmes sminkande och tips och råd under tiden hon fixade till mig. Dessutom så fick jag handla produkter för summan, ca 500:-. Tjejen rengjorde min hud ordentligt och fixade ögonbrynen. Sminkning på det och jag kände mig så fin efteråt. Självklart så måste jag ju ha alla grejorna hon använde på mig. Så slutsumman blev som den blev ändå *S*.
Sen knallade jag iväg till Kapp Ahl och shoppade upp presentkortet ungarna gav mig nu när jag fyllde år. En fin kjol, läcker tunika och en härlig kofta. Sen var det sluthandlat för mig själv. Ilade iväg och köpte köttbullar så ungdomarna fick laga sin middag själv. Denna moder har rejält blivit social nu och skulle iväg på Törners för tisdagsfikat med New Friends.

Hej å hå sicken härlig dag.

Miljoners rosor till mina härligt generösa  ungar



image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0