Utvilad

Julen och nyåret avslutades med 3 helt egna dagar.
Ungdomarna åkte till fadern och här har jag levt i min helt egna värld.
Vilat, sovit, kollat tv och bara hasat runt här. Hur skönt och vilsamt som helst.
Åldern tar tydligen ut sin rätt. Omän man känner sig som en ung tjej inom sig,
så är rena rama sanningen att man inte har samma sting med allt längre.
Tänk om man hade samma vishet och förstånd när man var yngre, vad mycket
skit man skulle ha undvikit då. Samtidigt vill jag inte för allt smör i småland
ha varit utan allt kul som var också.

Energi skulle man haft som lilla älskade barnbarnet. Lilla tösen är igång
hela tiden under sina vakna timmar. Jag fattar inte hur jag själv orkade med
3 barn som är födda under tre års tid.

Go som attans är hon och när hon sitter här i badet så är hon så söt så söt

image5image5image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0