Telia

Äntligen kan jag andas ut ang. telia och släppa den biten.
Genom flytten förra våren så var det bara strul och trassel med
överflytten av bredbandet. Jag tröttnade tillslut och tog kontakt med
någon i övre ledet på telia. Dels fick jag flera fria månader och blev
löst från abbonemanget när jag själv ville. Genom jag bor i ComHem hus
så tog jag det istället med bredbandstelefoni. Då chabblade dom med
uppsägning av telias bredband och porteringen av mitt telenummer.
Jag fick själv fixa uppsägningarna och igår fick jag en saftig räkning
från telia och inget som stämde då, genom jag inte skulle behöva ha
någon uppsägningstid.
Men det finns solsken i det här också. Har nyss pratat med mannen jag
tidigare hade kontakt med och räkningen, på över tusen kronor, är nu
annulerad. Lyckan ler och oron över att ännu en hög räkning som skulle
betalas slipper jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0