Söndag natt

En ovanligt händelserik helg, omän ganska lugn och vanlig.
Jag njöt av sönernas sociala liv i helgen. Ene sonen spelar bas
hos en kompis. Dom är tre stycken som spelar tillsammans.
Igår var han där först och sen hem för att snabbt kasta i sig lite mat.
Sen iväg och spelade lan hela natten. Åtta imorse kom han hem.
Födelsedag har han idag. 15 år.
Andre sonen var hemma hos en kompis igår och dom kollade film till
tolv på natten. Jag hoppas ju innerligt att dottern kommer loss med
kompisar också. Dom verkar tröga där på hennes skola.
Idag var äldste sonen med familj hit och firade 15 åringen.
Lilla barnbarnet är som en liten iller. Överallt och ingenstans :-).
Min vackra stora dotter var också hit.
När hon berättade om en usling, som betett sig som en fjortis,
så vill jag bara få tag på honom och lugga skallen av han.
Vilket fegt uppblåst ego. Den var minsann inte värd min fina
vackra goa bästa dotter!!!
Varför i hela fridens namn är det bara skitstövlarna som drar till
sig dom bästa av alla???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0