Rosa Pantern

Så är då denna dag snart slut.
Lite nytta har jag lyckats åstadkomma.
Var iväg till Milko som testperson för förpackningar.
Det tog 20 minuter och för det fick jag rikspresentkort. Inte illa pinkat.
Men det går ur hand till munnen. Dottern har slarvat bort sitt busskort
och ett nytt, för att ta sig till skolan, kostar 200 riksdaler :-(.
Var till Willys och storhandlade.
Här hemma har det varit en bra dag som man önskar skulle vara oftare.
Ungdomarna är för mycket hemma tycker jag och inte sociala som man
brukar vara i den åldern. Men idag har dom ialla fall varit med kompisar
och det kändes jättebra och luftigt här hemma också :-).

Nu älskade stora dotter är rosa pantern tvättad och tumlad:-).
Här sitter han och väntar på dig.

image9

Kommentarer
Postat av: kajsa

åh, min lurviga kompis är äntligen tillbaka.

2008-01-23 @ 01:44:29
URL: http://kexmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0