Nyårsafton



Nu ska jag försöka mig på att blogga här.
Dottern kexmo har en blogg här redan.

Nytt år och mycket har hänt under 2007. Bla flytt in till stan ifrån Brunflo.
Det var det bästa som hänt på år och dag. Den här julen och nyåret har
varit det bästa på evigheter. Just genom att vi nu bor så centralt, så kan
Kajsa titta upp hit spontant när hon har tid och lust. Jag skäms över hur
sällan jag själv hälsar på henne. Gustav som är hemma ifrån Oslo och
bor här under tiden. Inte för att jag träffat honom så mycket under denna
veckan *ler*.
Ungdomarna trivs gott här också i stan. Dom kan också helt spontant
hälsa på storasyster och nu när dom är lite äldre så har dom större
gemenskap med henne och det är lättare för dom att lätta på hjärtat
inför henne än mig. Det är precis som det ska vara.

Roligt är det också att yngre dottern har fått extra jobb på Åhlens serveringen.
Bra och nyttigt för henne att tjäna lite egna slantar.

Kommentarer
Postat av: kajsa

hej, välkommen in i "gemenskapen"
kram dottern

2008-01-01 @ 03:01:41
URL: http://kexmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0