Lång dags färd mot natt

Så är det fredag och tiden bara rinner iväg.
Dottern var hemma ifrån skolan och hon vill ha sällskap då
med dittan och dattan, av modern :-).
Jag städade ialla fall och rensade ut sånt jag inte fått sålt iväg på tradera.
Kläder ligger nu i soprummet om någon vill ha dom.
Har fotat och lagt upp nytt istället på tradden.

Jag såg ett så mysigt matreportage ifrån Italien. Bla var han upp till en
stenstad uppe på ett berg. Husen var av sten och stod så tätt så tätt
byggda så inga bilar kan köra där. För några år sedan så flyttade dom
flesta därifrån. Men en kvinna med familj blev kvar och hon öppnade
en restaurang där. Jag skulle gärna kunna bo där i byn.
Allt går i sakta mak och ingen stress har dom.

Nej, nu är det sängen och tv som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0