Kameraväntan

Känner mig som en liten unge av spänd glädjefull förväntan.
Har köpt en ny kamera på nätet och den går nog att hämtas ut
imorgon. En rejäl långzoomare. 10 x optisk zoom. Inte en liten platt
fjuttkamera inte. En rejäl klamp. Den lär man inte slarva bort i första taget :-)))).
Sen ska man ju sätta sig in i alla finesserna också. Jag är ju inte den som
är begåvad med största tålamodet här i världen och att läsa instruktioner
är inget jag pallar med.
Frånsett kameraväntan så har dagarna bara ilat iväg. Känner mig lite piggare
efter att ha ätit dundervitaminer nån vecka nu. Flytande supervitaminer i 2 doser/dag,
kan ju få den tröttaste att vakna till.
Helgen lär bli lugn, som vanligt...ungdomarna åker iväg till pappan och då brukar
jag oftast bara vila, sova och hasa runt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0