Dagen då allt bara flöt på

Vissa dagar bara flyter allt så himlans gott och bra.
Idag var en sådan dag. Ungarna var glada och utan bråk och tjaffs.
Telia skötte sig bra. På kvällen kom dottern som en räddande ängel
och fixade färgen i min skrivare. Jag hade köpt nya patroner och inte
satt i dom på rätt sätt. Tur jag har en tålmodig go dotter som räddar
sin moder nu och då :-)))))))).
Ibland undrar jag vad jag gjort för nåt gott som har så härliga ungar.

Undras vad sonen gör i Thailand nu? Hans plan landade nog där
ikväll. Så länge man inte hör något så antar jag allt är gott och väl.

Min väninnas son kom hem idag ifrån en månads resa i Brasilien.
Han njöt storligen av hennes köttbullar med stuvade makaroner.

March till sängen och sova sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0