Bäst före sista datum. Singellivet

Tog ett sista bloss inför natten på balkongen och tankarna irrade iväg.
Undras om mitt mobilnörderi och annat tekniknoja har att göra med
avsaknaden av en karl???
Har ju levat skild sedan januari -96. Visst har det kommit och gått män i mitt
liv under dom här åren.  Men ingen som det blivit något längre förhållande med.
Jag tröttnar fort när det kommer fram något som inte stämmer.
Iofs så har jag haft huset fullt av ungar. Ungdomarna var små vid skilsmässan
+ tonåringar. Det har väl gjort sitt till att det inte har hållit med nån karl.
Det är ju mycket som ska stämma och när det finns ungar med i bilden så
ska det mycket till för att någon ska platsa i vårat gäng här.
 Men önska och drömma kan man ju. Eller så har jag vant mig så mycket
och blivit för bekväm och fått mina vanor av att husera själv med allt.

Önskelista om en man:

Snäll, men inte mesig
Ärlig
Rent bakåt med gamla ex
Humor, att kunna få mig att skratta
Rumsren utseendemässigt
Ingen fattiglapp
Allmänbildad
Ingen sportfåne
Ingen som är för morronpigg :-)))
Dansant
Uppvaktande och romantisk
Livserfaren och inte fyrkantig i tänket
Ingen gåpåare som ska hänga mig i hasorna jämt
Vuxen i sättet. Ungar har jag nog av ändå
Självständig
Trogen och tillitsfull
Händig
Generös


Huga, listan kan tydligen bli låååååååååång. Måste sova på saken nu *S*.

Skulle nån, mot förmodan, läsa det här,  kan ju skicka hit någon hugad spekulant *skrattar*

Kommentarer
Postat av: Marie

Hamnade här av en slump...eller kanske inte....läser alltid Raskans blogg och så såg jag att du kommenterat så jag var ju tvungen att gå in och kika....
Och du....de var en bra lista....och hittar du en sån karl så håll fast han...*S*...för jag tror inte dom växer på träd :-)
Ska kika vidare på din blogg nu.
Hejhej

2008-02-21 @ 15:21:57
URL: http://mariesandrahem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0