Härliga helg

Nog är det skönt med helg och helt solokvist här hemma också.
Skjutsade ungdomarna till tåget i eftermiddags. Dom har ju sportlov nu.
Jag vet inte om dom blir borta bara över helgen eller om det blir nån dag till.
Jag bara njuter och hasar runt här.

Har nyss pratat med ene sonen som jobbar i Oslo nu.
Han kommer hem till påsken och inkvarterar sig då här i
vardagsrummet. Inte det mest bekväma för honom.
Men han brukar ju mest vara ute och härja med kompisarna sina då :-).
Kul när han är hemma här. Senast var under julen och nyåret.
Bra att ha en kock till son.

Jag har gått med i New Friends och ska ge det en chans ett halvt år.
Jag har flyttat så mycket och har många ungar i olika åldrar, så det här
med vänner har som kommit i skymundan för min del.
Nu är dom sista hemmaboende ungarna så pass stora så jag har större
svängrum. Spännande känns det att få lära känna lite nytt folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0