Pimp my home

Nu gör verkligen stan sig värd namnet vinterstaden. Det är så vitt och fint ute och snön bara fortsätter att ramla ner.
Kanon för skidskyttetävlingarna som är här nu och alla utifrån, söderifrån må ju tycka det är helhärligt med en sån fin fluffig vinter.


Jag har fått blodad tand på att fixa till här hemma. Genom fina bloggsidor så rann insperationen till. Blev så sugen på en handdukshylla. En sån gammal med avskavd färg. Kollade runt på nätet och dom var inte billiga direkt. Kollade in på en loppis idag och dom hade fått in en sån igår. Givetvis norpade jag åt mig den direkt. 30 riksdaler kostade den. Avskavd och fin. Det fattas några krokar och det fixar jag sen.  Jag lär ändra om på hyllan innan jag blir nöjd.
Den är helt perfekt där på väggen. Har inte vetat vad jag skulle ha på den biten mer än klockan som hänger ovanför hyllan. Nu får vi öppna skafferidörren lite varsamt och inte drämma upp den rätt i hyllan *nänä*.



Hittade också ett så fint mysigt nyckelskåp på en nätsida och paketet kom idag.
Tur jag hann beställa. Sista dom hade kvar.
 Kolla glittret på vingarna :-).




En kungakrona blev det också. Jättefin i gulvit gammaldags färg. Ingen pytteliten heller.
Det är Franska Liljan i toppen av den. Syns inte så bra på fotot här.
Sorry ungar. Det blir inga häftiga  julklappar i år, nu när mossan pimpar hemmet :-))).



Måste bara visa hallspegeln jag köpte på blocket i somras. Jag gillar ju lila skarpt och den här spegeln har lila fluff runt om. Hon jag köpte den av sa att den blir perfekt i ett ungdomsrum. Nähä, sa jag. Den ska hänga i hallen :-)


Kommentarer
Postat av: sanna panna

antog de va du som hade kommentera i min blogg ang hyllan :) japp as fin ju...



ja må åka te stan ja med ...o se om de finns nå pimpgrejjer kvar hahahaha

2008-12-04 @ 16:47:58
URL: http://raskan99.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0