Grattis yngste sonen. Ungarna växer och blir stora (snart)

Idag fyller min yngste son 14 år. Kära nån vad tiden går. Men det är ju stor åldersskillnad mellan mina kullar.
De är födda -75, -82, -83..sen ett hopp till -91, -93 och -94. Hela vuxna livet har man fött och skött om barn.
Jag skrattade när jag såg i tidningen om seniorboende...från 55 år ålder...Jaja, jag är ju 55 år och är mitt i livet med 3 tonåringar *skrattar*.
Det var nåt speciellt när min yngste föddes. Då var det tredje barnet som föddes under 3 års tid och så dålig som jag var då har jag inte varit tillsammans av alla graviditeterna. Det fanns nog nästan inget som jag inte drabbades av och gick ner i vikt och inte upp. Så smal som jag var då och ett år efter han föddes har jag inte varit varken före eller efter det. Fy, var insjunken i ansiktet och rak som en "hagastör" i kroppen. Tacka vet jag nu med runda mulliga former *skrattar*.

Det speciella med hans födsel var att jag och alla i familjen visste att nu var det stopp på barnaalstrandet och vi alla duttade nog sönder honom i flera år. Men det blev folk av honom också :-))).



Kommentarer
Postat av: sanna panna

*skrattar va de meningen att du skulle befolka östersund eller s....

Näää har inte PIMPAT än o de beror på att ja inte kunnat lämnat gården pga insnöööheeeet (ja de ska stå så) o de va igår de idag har vi fått plogat så ja får väl åka in o se VAD ja ska pimpa med skrattar /kram

2008-12-04 @ 10:13:39
URL: http://raskan99.blogg.se/
Postat av: sanna panna

Wiiii nytt utseende på bloggen..:)

snacka om PIMP....hihi

kram

2008-12-08 @ 07:13:21
Postat av: Sari

Åhh... visst går tiden fort, kul nu hittade jag din blogg också. Det kommer något fint i brevlådan till dig snart kram sari

2008-12-08 @ 09:23:14
URL: http://www.eikkala.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0