Det kom ett bud med ....... från???

Igår ringde dom ifrån blomsteraffären och kollade att jag skulle vara hemma idag. Nyfiken som attans blev jag ju. Vem skulle skicka blomster till mig?? Fyller ju inte år eller nåt annat. Ingen "friare" har jag heller :-).
I eftermiddags när jag var borta, så hade det varit hit ett bud med blommor. Jättefina. 2 vita rosor och lite annat fint i.
En god jul och nyårshälsning ifrån ... Känner bara en med det namnet. Men han har jag inte haft att göra med sen 6 år tillbaks. Ringde till blomaffären för att kolla vem som anlitat dom. Det var beställt ifrån nätet och bara förnamnet visste dom.
Hmmmm. Men fina är dom ju och annat än glad kan man ju inte bli.




Hämtade ut den vackra figurinen idag..fynd från tradera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0