Fixande av sånt som skulle gjorts....sen....

Idag känner jag mig mycket  nöjd. Har fått undan sånt jag skjutit på och gruvat mig mig för. Bla har jag tvättat bilen idag...handtvätt...och dammsugit ur allt grus och skräp.
Jag hade nog stan´s skitigaste bil. Städat undan en del här hemma och rensat ut
i pappershögar. Deklarationen lämnade jag in häromdagen. Har i några år nu  deklarerat via sms. Men i år lämnade jag in den. Bra att få några extra hundralappar till hösten. Jag har tid hos tandläkaren i augusti för att rotfylla en tand. Det är inte billigt. Både dyrt och smärtsamt *snyft*.

Ungarna har lov den här veckan och dräller runt här hemma. Imorgon, när det är sista april , ska sönerna iväg på  olika ställen till kompisar. Nervigt för min del, genom dom har smällare.
Tiden ilar bara iväg nu tills det blir sommarlov. Dottern går ut nian och ska iväg på  klassresa till Göteborg. Nån bal är det också på Furan framöver, för dom som går ut nian. En rolig tid för  henne. Jag minns ju själv hur kul jag hade det när det begav sig, för hundra år sen ungefär :-))).

Lägger in en bild på en likadan bil som min. Min har en annan färg och ingen taklucka. På måndag ska jag iväg och få sommardäcken pålagda och fönster fixat.

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0